Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pembangun Flappy Bird Hadir Dengan Permainan Baru – Ninja Spinki Challenges - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pembangun Flappy Bird Hadir Dengan Permainan Baru – Ninja Spinki Challenges

Flappy Bird merupakan salah satu permua yang mungkin tidak boleh dilupakan ramai disebabkan oleh kesukaran untuk memainkannya dan mendapat skor. Terkini, pembangunnya dilihat telah hadir dengan sebuah permainan baru yang dinamakan sebagai Ninja Spinki Challenges.

Ninja Spinki Challenges

Melalui permainan ini, pengguna akan memainkan watak seorang Ninja, dan perlu mengelak daripada pelbagai halangan untuk suatu tempoh masa. Ninja Spinki Challenges ini menawarkan tahap berbeza, yang memerlukan pengguna menghabiskannya sebelum membuka tahap permainan baru.

Dan bagi anda yang inginkan lebih cabaran, sebuah mod khusus dinamakan “Endless” disediakan dalam membolehkan pengguna memainkan ia dan melihat berapa lama mereka boleh tahan daripada mengelak pelbagai objek yang hadir.

Bagi anda yang berminat dengan permua ringkas, mungkin boleh memuat-turunnya secara percuma untuk Android dan iOS hari ini.

Ninja Spinki Challenges

Muat-Turun Ninja Spinki Challenges untuk iOS

Muat-Turun Ninja Spinki Challenges untuk Android





Sumber : Siakapkeli

P/S Kami muatkan beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Jangan lupa untuk Like & Share! 😍 💕


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.