Hi! Welcome Back and Stay Tune! Square Enix Dan Marvel Bekerjasama Untuk Permainan Video – Bermula Dengan The Avengers - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Square Enix Dan Marvel Bekerjasama Untuk Permainan Video – Bermula Dengan The Avengers

Square Enix merupakan nama yang tidak asing lagi dalam arena permainan video. Mereka sedia hadir dengan permainan popular seperti siri Final Fantasy, Dragon Quest, Kingdom Hearts dan sebagainya. Terkini, hari ini mereka mengumumkan kerjasama dengan Marvel untuk hadir dengan sejumlah permainan video.

Permainan pertama yang akan hadir daripada Square Enix dan Marvel adalah The Avengers, dan mereka turut berkongsi video trailer ringkas untuknya.

Buat masa ini, kedua-dua pihak tidak memberikan info lanjut mengenai bilakah permainan ini akan ditawarkan dan sebagainya. Namun, daripada trailer ringkas, ia dilihat mungkin merupakan kesinambungan kisah Avengers, dan mungkin hadir sebelum atau bersama dengan filem seterusnya dibawah siri Avengers.

Marvel mengatakan mereka akan berkongsi lanjut mengenai permainan The Avengers ini, serta beberapa permainan lain pada 2018 kelak.





Sumber : Siakapkeli

P/S Kami muatkan beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Jangan lupa untuk Like & Share! 😍 💕


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.