Hi! Welcome Back and Stay Tune! Facebook Akan Lebih Mengetengahkan Video Panjang Yang Ditonton Ramai Pada News Feed - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Facebook Akan Lebih Mengetengahkan Video Panjang Yang Ditonton Ramai Pada News Feed

Pada pelbagai platform sosial, salah satu angka yang dipentingkan ramai adalah berapa ramai pengguna yang menyertai platform berkenaan, dan berapa lama seseorang pengguna menghabiskan masa pada platform berkenaan. Selari dengannya, kini Facebook membuat beberapa perubahan pada News Feed mereka yang melibatkan video.

Seperti ramai sedia maklum, Facebook sedia mengetengahkan pelbagai video pada News Feed dalam membuatkan ramai pengguna menghabiskan masa pada laman sosial berkenaan. Kini, melalui perubahan algoritma, Facebook mengatakan mereka akan mengambil-kira peratusan sesuatu video ditonton sehingga habis, selain turut mempromosikan video dengan tempoh yang panjang yang ditonton ramai pada News Feed.

Perubahan ini akan diperlihatkan secara berperingkat kepada semua pengguna bermula hari ini. Facebook turut mengatakan Pages tidak perlu risau akan capaian kandungan mereka – terutamanya jika kandungan mereka menerima lebih banyak interaksi dengan pengguna.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2jaSZyL

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.