Hi! Welcome Back and Stay Tune! Dropbox Paper – Aplikasi Mengambil Nota Dan Kolaborasi, Kini Ditawarkan Untuk Semua - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Dropbox Paper – Aplikasi Mengambil Nota Dan Kolaborasi, Kini Ditawarkan Untuk Semua

Sejak 2015 yang lepas, Dropbox telah memperkenalkan sebuah aplikasi seumpama Google Docs, iaitu membolehkan para pengguna mengambil nota dan berkolaborasi antara satu sama lain, dinamakan Paper. Ketika pengenalan, ia sekadar ditawarkan kepada sejumlah pengguna dalam bentuk beta sahaja. Selepas diuji lebih setahun, hari ini Dropbox memperkenalkannya kepada semua pengguna seluruh dunia.

Dropbox Paper

Aplikasi berasaskan web, selain turut ditawarkan melalui peranti mudah-alih ini lebih memfokuskan kepada pengguna perusahaan dan juga pasukan yang sedia menggunakan Dropbox untuk perkongsian pelbagai fail. Melalui Paper, anda boleh membangunkan atau berkongsi sebuah dokumen bersama rakan sekerja lain. Disamping hanya membuat dokumen biasa, pengguna turut boleh hadir dengan dokumen untuk dibentangkan dan sebagainya.

Seperti biasa, arena ini sedia mempunyai persaingan yang sedikit sengit – apatah lagi dengan Microsoft dengan Office 365, Google dengan G Suite, selain sejumlah perisian dan aplikasi daripada pembangun lain. Walaubagaimanapun, seperti biasa, ramai yang selesa dengan penawaran Dropbox, dan mungkin Paper dapat membantu mereka. Bagi anda yang mempunyai akaun Dropbox, boleh melayari laman Dropbox Paper dan mengujinya sendiri hari ini.

Layari : Dropbox Paper






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2kkbXCA

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.