Hi! Welcome Back and Stay Tune! Razer Mengambil Alih Nextbit – Pengeluar Telefon Pintar Awanan Robin - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Razer Mengambil Alih Nextbit – Pengeluar Telefon Pintar Awanan Robin

Razer terkenal sebagai syarikat yang menghasilkan aksesori permainan video yang digunakan atlet e-sukan. Di CES yang baru sahaja berlalu mereka memaparkan komputer riba dengan tiga skrin 4K yang kemudiannya dirompak. Hari ini mereka disahkan mengambil alih Nextbit, syarikat yang menghasilkan telefon pintar Robin yang menggunakan storan awanan.

Pengumuman dilakukan oleh Nextbit menerusi laman media sosial mereka. Penjualan Robin dan kesemua aksesorinya dihentikan serta merta. Nexbit berjanji akan memberikan jaminan selama enam bulan dan terus menyokong peranti ini sehingga Februari 2018. Dengan pengambilalihan ini, mungkin peranti pintar berjenama Razer akan menjadi kenyataan. Sebelum ini mereka ada menghasilkan kerangka khas untuk iPhone. Bersediakah anda untuk telefon Razer dengan sokongan lampu Chroma di masa hadapan?





Sumber : Siakapkeli

P/S Kami muatkan beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Jangan lupa untuk Like & Share! 😍 💕


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.