Hi! Welcome Back and Stay Tune! Piaggio Gita – Robot Khadam Mengangkat Barangan Beli Belah - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Piaggio Gita – Robot Khadam Mengangkat Barangan Beli Belah

Robot akan mengambil alis tugas manusia yang berbahaya, mengotorkan dan tidak dibayar gaji yang tinggi. Buat masa ini ia terhad kepada sektor pengilangan yang akan mengakibatkan 6000 pekerja di Foxconn kehilangan sumber pencarian. Di masa hadapan robot akan digunakan dalam kegunaan harian. Piaggo Gita ialah sebuah lagi robot yang dihasilkan untuk memudahkan urusan harian.

Robot dua roda yang mengimbang secara automatik ini dihasilkan oleh Piaggio Fast Forward yang terkenal dengan penghasilan motosikal Vespa. Gita direka untuk mengangkut barangan membeli belah pemiliknya dengan kapasiti sehingga 18 Kilogram. Ia mampu bergerak pada kelajuan 35 kilometer sejam dan mengekori pemilik secara automatik. Piaggio Gita akan dilancarkan 2 Februari ini dan buat masa ini mensasarkan pemilik perniagaan. Terdapat perancangan untuk menjualkan kepada orang ramai dalam masa setahun. Tiada harga diumumkan setakat ini.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2jx5DU7

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.