Hi! Welcome Back and Stay Tune! Permua Power Rangers : Legacy Wars Akan Dilancarkan Mac - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Permua Power Rangers : Legacy Wars Akan Dilancarkan Mac

Go Go Power Rangers! Kami yakin ramai pembaca Amanz menonton siri Power Rangers semasa membesar. Siri yang kini mencapai tahap kultus ini akan menerima permuanya sendiri bulan Mac hadapan. Power Rangers: Legacy Wars dihasilkan untuk platform Android dan iOS.

Permua ini membenarkan pemain berentap secara multiplayer di atas talian.  Dari trailer teaser yang dilancarkan, pemain boleh mengawal Ranger lama dari siri klasik dan Ranger baru dari filem yang akan ditayangkan di panggung 24 Mac Ini. Muat turun adalah percuma dengan sokongan transaksi mikro. Kepada yang berminat, pra-tempahan boleh dilakukan hari ini menerusi pautan di bawah

Lakukan pra-tempahan minat untuk Power Rangers : Legacy Wars

 






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2jNQEsb

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.