Hi! Welcome Back and Stay Tune! Fitbit Menghentikan 6% Daripada Tenaga Kerja - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Fitbit Menghentikan 6% Daripada Tenaga Kerja

Fitbit hari ini mengatakan mereka akan menamatkan sekitar 110 pekerja atau 6% daripada tenaga kerja mereka, dan pada masa yang sama mereka menekankan yang mana sasaran jualan mereka tidak akan mencapat apa yang telah disasarkan sebelum ini oleh para penganalisa.

Fitbit dijangka melaporkan yang mana mereka telah menjual 6.5 juta peranti pada suku berakhir 31 Disember 2016 lepas, dengan pendapatan sekitar $580 juta. Daripada sasaran penganalisa sebelum ini, mereka menyasarkan untuk mencapai angka jualan sekitar $736.4 juta.

Fitbit pada tahun lepas dilihat sukar untuk mengekalkan momentum permintaan untuk peranti boleh-pakai mereka – yang mana dilihat lebih popular dikalangan mereka yang gemar bersukan dan menyertai arena kecergasan. Pada masa yang sama, Fitbit turut menerima persaingan daripada Apple Watch, serta pelbagai model peranti daripada syarikat China.

Syarikat peranti kecergasan popular ini mengatakan mereka sedang merangka semula perniagaan mereka dalam mencapai model operasi yang lebih efisyen berbanding sebelumnya.

Sebelum ini, pihak Fitbit dilihat telah mengambil-alih beberapa syarikat dalam terus mengukuhkan kedudukan mereka dalam arena peranti boleh-pakai, termasuk mengambil-alih Pebble. Pada tahun ini, Fitbit dijangka hadir dengan sejumlah produk dan penawaran baru, termasuk kedai aplikasi khusus.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2jvgluv

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.