Hi! Welcome Back and Stay Tune! Raspberry Pi Hadir Dengan Majalah Khusus Untuk Pendidik – Hello World - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Raspberry Pi Hadir Dengan Majalah Khusus Untuk Pendidik – Hello World

Raspberry Pi merupakan salah satu komputer bersaiz mini yang digunakan secara meluas diseluruh dunia dalam pembangunan – terutamanya dalam arena peranti-berhubung (IoT). Pelbagai sumber bantuan berkaitan Raspberry Pi tersedia di arena web, dan kini mereka turut hadir dengan satu lagi sumber tambahan dinamakan Hello World.

Melalui majalah Hello World yang ditawarkan secara percuma dalam bentuk digital, selain dalam versi berbayar – pihak Raspberry Pi ingin membantu tenaga pengajar dalam membantu mendapatkan pengalaman, menemui inspirasi, selain membantu antara satu sama lain dalam mempelajari pelbagai perkara baru. Majalah ini diterbitkan oleh Raspberry Pi hasil kerjasama bersama Computing at School.

Bagi anda yang berminat dalam arena perkomputeran dan persekolahan pada arena digital, mungkin boleh memuat-turun majalah ini. Selain mengikuti perkembangan dalam arena IT, ia juga berkongsi mengenai pelbagai implementasi dan perkembangan digital di sekolah-sekolah luar negara.

Muat-Turun Hello World






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2jGlCmg

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.