Hi! Welcome Back and Stay Tune! MYNIC Ingin Hadir Dengan Laman Jual-Beli Khusus Untuk Golongan Kreatif - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

MYNIC Ingin Hadir Dengan Laman Jual-Beli Khusus Untuk Golongan Kreatif

Pada hari ini, terdapat beberapa laman yang menawarkan kemudahan untuk mereka yang terlibat dalam arena multimedia kreatif untuk menjual apa yang direkabentuk oleh mereka. Perkhidmatan seumpamanya yang popular pada peringkat global adalah termasuk Envato dan juga CreativeMarket.

Selain daripadanya, kini MYNIC – badan yang menguruskan nama domain di Malaysia, dilihat turut sedang membangunkan sebuah laman khusus untuk membolehkan mereka dalam bidang kreatif untuk menjual apa yang direkabentuk oleh mereka. Ini mungkin termasuk dari segi rekaan logo, grafik, poster, laman web, malah termasuk video dan sebagainya.

KreatifMarket

Pihak MYNIC melalui laman berkenaan yang dinamakan sebagai KreatifMarket, mereka mengatakan para perekabentuk dan mereka dalam bidang kreatif boleh menjual usaha mereka kepada wang – memberikan petanda ia mungkin berfungsi seumpama Envato dan juga CreativeMarket.

Buat masa ini, tiada sebarang tarikh yang diberikan untuk pelancaran rasminya. Dengan pihak MYNIC disebaliknya, mungkinkah kita akan melihat platform ini menjadi salah satu platform yang berjaya di Malaysia?





Sumber : Siakapkeli

P/S Kami muatkan beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Jangan lupa untuk Like & Share! 😍 💕


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.