Hi! Welcome Back and Stay Tune! Thailand Akan Jadi Pilihan Percutian Pelakon dan Kru Drama Korea “Goblin” - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Thailand Akan Jadi Pilihan Percutian Pelakon dan Kru Drama Korea “Goblin”

Pelakon drama Goblin akan meraikan kejayaan filem mereka dengan bercuti ke Thailand. Gong Yoo, Kim Go-eun, Lee Dong Wook, Yoo In Na dan seluruh kru, merancang bercuti ke Phuket.

Phuket merupakan sebuah pulau di Thailand yang menyimpan sejuta tarikan pantai-pantai cantik. Tidak hanya itu, Phuket juga menghadirkan kemudahan hiburan seperti kelab waria yang terkenal di sana. Malah jika bernasib baik. Anda boleh melihat para waria tersebut menari dan menyanyi.

Tak hairan jika seluruh produksi Goblin memilih Phuket untuk meraikan kejayaan dramanya. Juga, kawasan pelancongan itu punya eko sistem bawah laut yang masih terjaga.

Foto: Alamy

Foto: Alamy

Dipetik dari Soompi, para pelakon Goblin akan berangkat ke Thailand pada 6 Febuari, dan semua orang sedang menentukan jadual percutian bersama ketika ini.

Perwakilan dari Gong Yoo menyatakan dia akan turut serta dalam perjalanan ini. Sementara Lee Dong Wook sedang mengatur jadual agar boleh ikut serta ke Thailand.

(nip)

The post Thailand Akan Jadi Pilihan Percutian Pelakon dan Kru Drama Korea “Goblin” appeared first on Aliff Channel.





Sumber : Aliff Channel

http://ift.tt/2jsmxDi

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.