Hi! Welcome Back and Stay Tune! Laporan Di Buat,Adi Putra Bakal Di Siasat Polis - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Laporan Di Buat,Adi Putra Bakal Di Siasat Polis

loading…
loading…
Laporan Di Buat,Adi Putra Bakal Di Siasat Polis

GARA-GARA menyiarkan nombor telefon bimbit miliknya di laman sosial, seorang wartawan akhbar hari ini membuat laporan polis terhadap aktor Adi Putra.

Ini berikutan tindakan Adi yang menyiarkan nombor telefon wartawan hiburan Nurul Fadila Awaludin menerusi laman Instagramnya, baru-baru ini.
Fadila membuat laporan polis di Balai Polis Serdang selepas menerima ratusan panggilan dan mesej berbaur kecaman daripada individu tidak dikenali dipercayai peminat Adi sejak beberapa hari lalu.
Fadila menyifatkan tindakan Adi yang tidak memadamkan nombor telefonnya seolah-olah mahu membulinya menyebabkan dia dihujani ratusan panggilan dan mesej yang tidak diundang.
Adi memuat naik satu posting menunjukkan perbualan di antaranya dan Fadila yang mahukan penjelasan lanjut berhubung kes penceraiannya yang menjadi heboh awal minggu ini.

Nama Adi menjadi bualan hangat sejak akhir-akhir selepas semalam dia mengesahkan sudah tidak mempunyai apa-apa kaitan dengan kedua-dua isterinya, Aida Yusof dan Nor Shahida Zolkifly. 
Jangan Lupa Like Page Ini Untuk Mendapatkan Segala Berita Yang Paling Terkini!!

The post Laporan Di Buat,Adi Putra Bakal Di Siasat Polis appeared first on Berita Viral.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2nhauwb

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

r>r>

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.