Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sokongan Multi-GPU Untuk API Vulkan Bakal Hadir Untuk Windows 7, 8, 10 Dan Linux - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sokongan Multi-GPU Untuk API Vulkan Bakal Hadir Untuk Windows 7, 8, 10 Dan Linux

Application Program Interface, ataupun API, merupakan antaramuka asas untuk mana-mana pengaturcaraan program yang kompleks. Dari segi grafik, dua API yang terutama yang digunakan hari ini termasuklah DirectX12 oleh Microsoft, dan Vulkan oleh Khronos Group.

Vulkan

Vulkan merupakan API grafik yang semakin hangat digunakan sekarang, termasuklah untuk permainan-permainan video seperti DOOM, Vainglory, Ashes of Singularity dan terkini, Star Citizen, yang menyatakan bahawa mereka hanya akan menggunakan API Vulkan secara eksklusif.

Khronos Group telah menyatakan walaupun sokongan untuk sistem operasi mereka masih terbaik pada platform Windows 10, mereka menyatakan bahawa para pembina permainan video boleh melaksanakan sokongan untuk binaan multi-GPU menggunakan sistem operasi yang lain seperti Windows 7, 8 dan juga Linux.

Malah, jurucakap syarikat tersebut menyatakan sudah ada studio permainan video yang memasukkan sokongan untuk komputer-komputer yang menggunakan lebih daripada satu kad grafik yang tidak menggunakan Windows 10.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2o3DMP3



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!



r>r>

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.