Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sudah 3 Tahun Tidak Makan Nasi - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sudah 3 Tahun Tidak Makan Nasi

Penyanyi Sharifah Zarina mendedahkan beliau tidak makan nasi sejak tiga tahun lalu dan rajin bersenam bagi demi mendapatkan bentuk badan yang langsing.

Memetik laporan Kosmo!, pelantun lagu Langit Ke Tujuh ini berkata, beratnya turun 11kg sejak beberapa tahun lalu. Kini berat badannya menjadi 58kg.

“Sebenarnya, saya tidak makan nasi sejak tiga tahun lalu. Boleh dikatakan, saya menjalani diet karbohidrat. Selain itu, saya juga rajin bersenam di gimnasium. Aktiviti kegemaran saya pula adalah berzumba.

“Hasilnya, kini berat badan saya menjadi 58 kilogram (kg). Saya turun 11kg sejak beberapa tahun lalu. Sasaran saya adalah untuk menurunkan berat badan sehingga 55kg kerana itu berat ideal saya. Usaha ini juga disebabkan keinginan untuk kembali aktif menyanyi,” katanya.

Ibu kepada tiga cahaya mata ini berkata, jujurnya, kemunculan semula beliau dalam bidang nyanyian bukan sebab ingin popular. Sebalinya keran minat menyanyi yang sudah sebati dalam diri. Tambahan anak-anaknya sudah semakin membesar. Jadi, inilah masa untuknya kembali menyanyi.

Perkembangan lain, pada Julai depan Sharifah Zarina bakal muncul dengan single terbaharu ciptaan komposer berbakat, Ippo Hafiz.

“Sebenarnya, kadang-kadang saya berasa takut untuk menerbitkan single memikirkan khalayak sering mengharapkan saya hadir dengan single yang lebih ‘kuat’ daripada Langit Ke Tujuh,” katanya.

The post Sudah 3 Tahun Tidak Makan Nasi appeared first on Berita Viral.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2nTG2vt

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

r>r>

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.