Hi! Welcome Back and Stay Tune! Bill Cosby Dedah Dirinya Sudah Buta - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Bill Cosby Dedah Dirinya Sudah Buta

Selepas kontroversi dituduh melakukan ganguan seksual, agak lama Bill Cosby menyepi dan tidak meraih sebarang publisiti.

Menerusi satu temubual pertama dalam tempoh lebih dua tahun, pelawak terkenal itu akhirnya membuka mulut di depan umum buat kali pertama. Apa yang mengejutkan, beliau mengakui kini sudah buta.

Cosby berkata, kira-kira dua tahu lalu, pada satu pagi beliau bangun dari tidur dan memberitahu isterinya, “Saya tidak dapat melihat.”

Tambah malang, doktor mengesahkan bahawa tiada apa yang boleh dilakukan untuk memulihkan penglihatan Cosby.

“Apabila beliau harus membuat persembahan, beliau akan membuat garisan lurus berwarna kuning daripada belakang pentas hingga ke kerusi yang diletakkan di atas pentas dan beliau akan membuat latihan berjalan, beberapa jam sebelum persembahan,” kata Andrew Wyatt yang merupakan pengawai perhubungan awam yang sudah bertahun-tahun bekerja dengan Cosby.

Andrew berkata demikian ketika ditemubual oleh media antarabangsa, NNPA Newswire.

Ketika masih menyesuaikan diri hidup tanpa penglihatan, Cosby mengakui kariernya semakin merundum. Beliau berharap suatu hari nanti ada masa kejayaan dan mwmbuatkan kariernya kembali bersinar.

“Saya rindu semuanya dan semoga hari itu akan datang,” tutur Bill Cosby.

Cosby bagaimanapun sudah tidak lagui membuat persembahan sejak Disember 2015 selepas dia didakwa melakukan serangan seksual terhadap seorang wanita dikenali sebagai Andrea Constand. Kes tersebut dijangka akan dibicarakan pada 5 Jun depan.

Penghibur legenda juga telah dituduh atas dakwaan yang sama terhadap lebih daripada 50 wanita lain. Terdahulu, Cosby menafikan tuduhan tersebut dan mengaku tidak bersalah.

Sementara itu, anak perempuan bongsunya, Evin Cosby, 40, percaya dengan bapanya dan dia telah menulis satu kenyataan mempertahankan bapanya.

“Dia bukan perosak, pengganas atau perogol.

“Pasti, seperti ramai selebriti tergoda dengan peluang, dia mempunyai hubungan sulit, tetapi itu adalah masalah antara dia dan ibu saya. Mereka telah berjaya menyelesaikannya dan berpindah dan saya gembira yang mereka sudah berbaik demi keluarga kami,” tulis Evin.

The post Bill Cosby Dedah Dirinya Sudah Buta appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan untuk meneruskan bacaan di laman asal sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2qpMCXI

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.