Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kanak-kanak Berumur 11 Tahun Ditemui Gantung Diri Sendiri Dalam Bilik - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kanak-kanak Berumur 11 Tahun Ditemui Gantung Diri Sendiri Dalam Bilik


Siapa sangka seorang kanak-kanak berumur 11 tahun sanggup bertindak membunuh dirinya. 

Terbaru, Kanak-kanak berbangsa Melayu berkenaan berasal dari Kuching, Sarawak ditemui gantung dirinya di dalam bilik rumah kediamannya yang terletak di Kampung Baroon pada petang Khamis lalu. 

Memetik laporan Bernama, sebelum kejadian, kanak-kanak terbabit seperti biasa pergi ke sekolah dan dijemput balik oleh datuknya pada kira-kira jam 1 petang. Kemudian dia dikatakan berehat dalam bilik dan ketika itu tiada sebarang situasi yang janggal berlaku. 

Dilaporkan, lazimnya mangsa akan keluar dari bilik pada kira-kira jam 4 petang, namun ahli keluarganya mendapati mangsa tidak keluar dari bilik, lalu datuknya nasuk ke bilik untuk melihat keadaan mangsa. 

Namun, datuknya terkejut apabila mendapati mangsa telah menggantung dirinya di dalam bilik. Dengan segera ahli keluarga membawanya ke hospital untuk diselamatkan, bagaimanapun ianya sudah terlambat. 

Setiba di hospital mangsa telah didapati tidak bernyawa lagi, majlis pengebumian telah pun diadakan pada tengah malam hari Jumaat setelah jenazah mangsa diambil keluar oleh ahli keluarga mangsa. 

Menurut polis, kes tersebut akan disiasat mengikut kes kematian secara mengejut atau 'sudden death'. - www.kakishare.my

Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan untuk meneruskan bacaan di laman asal sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2oSPbA7

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.