Hi! Welcome Back and Stay Tune! Gadis Muat Naik Gambar Dan Kutuk Wanita Lain Berbadan Besar Terima Padah Dapat Kutukan Netizen - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Gadis Muat Naik Gambar Dan Kutuk Wanita Lain Berbadan Besar Terima Padah Dapat Kutukan Netizen


Orang kata kecantikan dalaman lagi penting dari kecantikan luaran. Dan seorang gadis telah membuktikan perkara itu benar. 

Seorang gadis baru-baru ini memuat naik sekeping gambar wanita yang berbadan besar yang ditemui di jalanan dengan kapsyen: 

"Saiz dia boleh dapat berapa 'saya' dan berapa banyak 'saya' boleh dapat untuk mendapatkan satu saiz dia?" 

Niat gadis itu memuat naik gambar tersebut adalah untuk memerli wanita yang berbadan besar itu dan juga ingin menunjuk yang dia mempunyai saiz badan yang kecil. Namun, netizen sepantas kilat mengecam kembali gadis tersebut. Antara komen netizen: 

"Menggunakan badan sendiri untuk mengutuk saiz badan orang lain. Apa guna muka cantik kalau karekter buruk?"

"Tak kisahlah kalau orang tu gemuk, kau sibuk apa? Apa yang kau buat ni salah, ambil gambar secara senyap-senyap dan memuat naik tanpa kebenaran!"

Para netizen nampaknya sangat marah dan masih tidak berpuas hati dengan tindakan gadis tersebut. Namun gadis tersebut memuat naik satu status yang lain dan mengutuk tindakan netizen mengecam beliau dan ianya hanya mencetuskan lagi kemarahan netizen. 

Haruslah ingat, jangan hakimi orang lain jika tak mahu orang menghakimi kita kembali. Kecantikan dalaman adalah lebih penting dari kecantikan luaran. - www.kakishare.my

Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan untuk meneruskan bacaan di laman asal sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2oJ98hD

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.