Hi! Welcome Back and Stay Tune! Video lelaki ini mengubati pesakit wanita dengan memjijak dan meramas payudaranya - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Video lelaki ini mengubati pesakit wanita dengan memjijak dan meramas payudaranya

Banyak cara untuk dapat menyembuhkan seseorang dari suatu penyakit.Biasanya seseorang pergi berubat ke hospital ketika tengah mengalami gangguan kesihatan.

Namun sebahagian yang lain ada pula yang memilih berubat menggunakan cara yang tradisional.


Misalnya dengan memanfaatkkan tumbuh-tumbuhan semulajadi yang diadun sedemikian rupa.

Selain itu, masyarakat pun kerap cuba meyembuhkan penyakitnya dengan bergantung kepada teknik urut.

Terlebih saat ini tak sukar mencari seseorang yang pandai mengurut.

Namun harus berhati-hati, pasalnya baru-baru ini telah tersebar sebuah video seseorang yang melakukan amalan urut yang tidak biasa.
Kelihatan dari sebuah video seorang lelaki tua tengah mengurut wanita.

Titik yang diurut lelaki itu membuat banyak netizen geram melihatnya.
Tak sedikit pula yang beranggapan bahawa teknik urut lelaki itu begitu pelik.

Selain itu, ada pula yang menilai bahawa, lelaki tersebut tidak sama sekali membantu para wanita yang menjadi pesakitnya.

Betapa tidak, lelaki itu mengurut bahagian dada wanita itu.

Tidak hairanlah, ramai netizen yang mengatakan, bahawa cara lelaki itu mengurut seolah seperti ingin melakukan gangguan seksual.

Dipetik dari laman Viral4real, walaupun banyak netizen yang geram terhadapnya, namun lelaki itu diketahui telah mempunyai ramai pesakit.
Pun majoriti daripada pesakit percaya, bahawa lelaki tersebut mampu menyembuhkan penyakit apapun, bahkan boleh meramalkan bagaimana nasib pesakitnya di masa depan.

Mohon maaf kerana pelbagai pertimbangan, kami tidak boleh memaparkan videonya.


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakap Keli News

Kredit kepada pemilik laman asal dan untuk meneruskan bacaan di laman asal sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2pfGF1F

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.