Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pemuda Maut Terperosok Di Bawah Treler - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pemuda Maut Terperosok Di Bawah Treler

Seorang penunggang motosikal maut selepas kenderaan yang ditunggangnya hilang kawalan sebelum terperosok di bawah treler kontena yang berhenti di bahu jalan

Seorang penunggang motosikal maut selepas kenderaan yang ditunggangnya hilang kawalan sebelum terperosok di bawah treler kontena yang berhenti di bahu jalan di Kilometer 42 Jalan Klang – Telok Intan, Assam Jawa, di sini awal pagi tadi.

Dalam kejadian kira-kira pukul 6 pagi itu, mangsa, Shahrin Hasan Azhari, 22, yang datang dari arah Klang menghala ke Telok Intan mati di tempat kejadian.

Ketua Polis Daerah Kuala Selangor, Superintendan Ruslan Abdullah berkata, siasatan awal pihaknya mendapati motosikal ditunggang mangsa terbabas sebelum terperosok di bawah treler tersebut.

“Mangsa mengalami kecederaan di beberapa anggota badan dan meninggal di tempat kejadian manakala pemandu treler kontena tidak mengalami sebarang kecederaan,” katanya ketika dihubungi di sini hari ini


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakap Keli News

Kredit kepada pemilik laman asal dan untuk meneruskan bacaan di laman asal sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2pgwie4

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.