Hi! Welcome Back and Stay Tune! 'Itu Orang Bukan Hantu' - Kru Penerbitan Tampil Jelaskan Penampakan 'Makhluk Halus' Dalam Program TV - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

'Itu Orang Bukan Hantu' - Kru Penerbitan Tampil Jelaskan Penampakan 'Makhluk Halus' Dalam Program TV


Hantu ke orang tu? Sebuah program yang dihoskan oleh Izzue Islam menjadi gempar sejak semalam apabila netizen mendakwa terdapat penampakan makhluk halus pada video program tersebut. 

Video yang berdurasi 45 saat kini menjadi viral di media sosial sejak semalam gara-gara seorang wanita yang berpakaian hijau hilang sekelip mata ketika hos berkenaan naik ke rumah inap desa di Sabak Bernam. 

Kru pengambaran rancangan tersebut juga terkejut apabila mendengar cerita tersebut namun selepas melihat rakaman yang didakwa memaparkan makhluk halus, kru tersebut mengakui ianya manusia sebenar. 

Menurut Izzue Islam kru penerbitan memberitahu makcik tersebut berada di sebelah rumah dan dengan segera berundur apabila menyedari kamera sedang berada di situ. Beliau juga pada mulanya agak seram tetapi tidak cepat percaya selagi tidak mendapat penjelasan yang sebenar. 

Malah, pelakon tersebut juga menasihati pengguna terutama netizen agar tidak mudah percaya dengan apa yang disebarkan oleh segelintir pihak. Video tersebut telah mendapat lebih 200,00 tontonan sehingga kini. 




Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sQE401

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.