Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pernah digelar bayi tercantik di dunia, lihat penampilannya terkini dan anda pasti akan terkejut melihatnya! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pernah digelar bayi tercantik di dunia, lihat penampilannya terkini dan anda pasti akan terkejut melihatnya!

Berita mengenai kecantikannya pernah menjadi tumpuan tidak hanya media tempatan malah turut mendapat perhatian media antarabangsa.

Bayi comel kacukan Malaysia dan Switzerland ini dikatakan wajah yang begitu cantik sehingga dia digelar bayi tercantik di dunia.

Dengan alis mata yang menawan, kulit yang putih gebu pasti akan mencairkan hati siapa sahaja yang melihatnya.

Si cantik ini diberi nama Sophea ini telah menarik perhatian orang ramai dengan wajahnya yang begitu comel.

Selain wajahnya yang cantik dia juga pandai memberi reaksi. Cukup comel!

Sophea juga dikatakan sangat suka apabila gambarnya diambil. Gambar-gambar yang diambil oleh ibunya jelas menunjukkan dia sangat teruja apabila gambarnya diambil.

Dia juga pandai bergaya dengan gaya bayinya. Melihat akan gelagatnya pasti anda tidak akan berhenti memujinya. Ramai juga yang berpendapat bahawa si comel ini akan menjadi seorang yang sangat cantik apabila dewasa kelak.

Sangat cantik… sesiapa pun pasti akan memujinya!

Kecantikan bayi kecil ini dikatakan diwarisi daripada ibu bapanya. Matanya persis ibunya, manakala hidungnya sama seperti ayahnya.

Setelah 3 bulan, inilah Sophea sekarang!

Wow! Dia semakin cantik. Mata yang melihatnya pasti tidak akan berkelip dek kerana kecantikannya. Matanya semakin cantik persis memakai kanta lengkap, cukup sempurna!

Lihat gambar-gambar Sophea selepas tiga bulan dan anda pasti akan memuji melihat kecantikannya. Memang benar dialah bayi tercantik di dunia!



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tpDqoG

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.