Hi! Welcome Back and Stay Tune! Dituduh Mencium Sultan Johor. Sultan Johor Sendiri Tampil Dedahkan Perkara Sebenar, Jangan Ganggu Wanita Dalam Video Itu - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Dituduh Mencium Sultan Johor. Sultan Johor Sendiri Tampil Dedahkan Perkara Sebenar, Jangan Ganggu Wanita Dalam Video Itu

loading…

Sultan Johor, Sultan Ibrahim Almarhum Sultan Iskandar menitahkan orang ramai agar tidak mengganggu wanita yang didakwa cuba memeluk dan mencium baginda.

Dituduh Mencium Sultan Johor. Sultan Johor Sendiri Tampil Dedahkan Perkara Sebenar, Jangan Ganggu Wanita Dalam Video Itu
Dituduh Mencium Sultan Johor. Sultan Johor Sendiri Tampil Dedahkan Perkara Sebenar, Jangan Ganggu Wanita Dalam Video Itu

Tegas baginda, wanita itu tidak menciumnya dan perkara itu jelas sebagai mana dalam rakaman video.

“Beliau cuba berkata sesuatu di telinga kiri saya tetapi saya tidak dapat mendengar kerana keadaan persekitaran yang bising,” titah baginda pada sebuah majlis di Johor Bahru, hari ini.

ARTIKEL MENARIK:

loading…

Laporan itu dimuatkan di laman Facebook rasmi baginda.

Sebelum ini, beberapa portal melaporkan gadis itu yang pernah cemerlang dalam Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) ditahan polis kerana mencium Sultan Johor di Taman Medan Putra, Ayer Hitam sempena program Kembara Mahkota Johor 2017.

Mengulas kejadian itu, baginda bertitah wanita itu tidak melakukan sebarang kesalahan jenayah dan meminta polis supaya lebih bijaksana dalam mengendalikan kes berkenaan.

Menurut laporan daripada portal-portal itu, wanita berkenaan memeluk bahu kanan dan cuba mencium pipi kiri baginda sebelum ditahan pihak polis untuk diambil keterangan .

Wanita itu turut didakwa membuat bising malah mewujudkan suasana tegang dengan menjerit-jerit semasa majlis berlangsung.

Sumber: Malaysiakini

—————————————————————–
Loading…

The post Dituduh Mencium Sultan Johor. Sultan Johor Sendiri Tampil Dedahkan Perkara Sebenar, Jangan Ganggu Wanita Dalam Video Itu appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2fnhN2v

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.