Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tergamak Jual Bayi Sendiri Pada Sindiket Demi Wang - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tergamak Jual Bayi Sendiri Pada Sindiket Demi Wang


MENGEJUTKAN. Demi wang, seorang lelaki sanggup menjual anak perempuannya yang berusia tujuh hari kepada sindiket pemerdagangan manusia, walaupun ketika itu anaknya masih berada di hospital bersalin di China.

Lelaki itu juga telah mencari pembeli menerusi internet, sebelum anaknya dilahirkan lagi.

Lebih malang, kakitangan di hospital berkenaan turut membantunya dengan menyediakan sijil beranak palsu.

Kejadian itu telah dirakamkan menerusi kamera CCTV di hospital tersebut. Menurut polis, sindiket berkenaan telah mengarahkan lelaki itu membawa isterinya ke hospital yang ditetapkan untuk melahirkan anak mereka.

Di hospital itu, sindiket itu mendapat kerjasama kakitangan hospital dan selepas bayi dilahirkan, urus niaga itu telah dijalankan.

Sindiket tersebut diwakili oleh dua lelaki dikenali sebagai Li dan Song, yang akan ke hospital itu bagi mengambil bayi terbabit.

Namun mereka tidak bernasib baik apabila polis dapat menghidu kegiatan itu lebih awal dan penjenayah terbabit telah ditahan.

Polis juga menyelamatkan lima bayi yang telah dibeli oleh sindiket tersebut. – MYNEWSHUB.CC


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2vXpvH9

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.