Hi! Welcome Back and Stay Tune! Scha-Awal Buka Butik - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Scha-Awal Buka Butik


KUALA LUMPUR - Memilih Jakel Square sebagai lokasi pertama butik mereka, jenama pakaian SchAwal kini sudah dibuka untuk pembeli dan para peminat mereka.

Menumpukan kepada koleksi pakaian sedia pakai dan wangian terbaharu di bawah jenama #schawal, butik yang terletak di Jakel Mall tersebut menjadi signifikan kepada minat pasangan ini yang gemar kepada dunia fesyen.

“Kami terlibat secara langsung dalam rekaan serta pemilihan kain apabila setiap koleksi adalah hasil dari minat dan kecenderungan kami dalam bidang fesyen.

“Rekaan kami lebih menumpukan kepada pakaian kasual. Untuk Scha sendiri, dia sangat mementingkan kesesuaian setiap fesyen untuk mereka yang bertudung juga,” kata Awal.

Sementara itu, Scha dan Awal juga turut melancarkan dua wangian terbaharu iaitu Noir dan Silver Rose yang didatangkan khas dari Sepanyol.

“Noir wangian khusus untuk lelaki dengan bau yang lebih maskulin manakala Silver Rose tampil manis dengan bunga-bungaan segar untuk golongan wanita.

“Lelaki cenderung memilih bauan yang agak macho dan ini lah wangian yang akan disukai semua,” ujar Awal lagi pada majlis pelancaran butik pertama mereka dan juga minyak wangi tersebut di Jakel Mall, di sini.

Minyak wangi Noir dan Silver Rose dijual pada harga RM49, manakala butik SchAwal menjual pelbagai koleksi yang trendy pada harga RM89 hingga RM289.- UTUSAN ONLINE


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2wtYsCO

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.