Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lelaki Perkosa dan Bunuh Bayi Berumur 1 Tahun - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lelaki Perkosa dan Bunuh Bayi Berumur 1 Tahun

  29 Oktober 2017 

https: img.okeinfo.net content 2017 10 29 18 1804615 tega-setelah-perkosa-dan-bunuh-bayi-berumur-1-tahun-seorang-pria-kabur-ke-hutan-selama-3-minggu-7jzdxyjiRl.jpg 
 Pelaku pemerkosaan dan pembunuhan bayi. (Foto: Ohio Police)
OHIO - Seorang lelaki ditangkap oleh penguasa undang-undanga atas tuduhan pemerkosaan dan pembunuhan terhadap bayi kecil berusia satu tahun. Setelah melakukan tindakan keji tersebut, pelaku lari bersembunyi di hutan selama tiga minggu.

Pelaku yang diketahui bernama Joshua Gurto (37) berhasil ditangkap setelah anggota polis  melakukan satu kempen pencarian pelaku melalui media sosial agar keberadaannya segera terlacak.


Hadiah  bernilai  5,000 poundsterling   telah ditawarkan bagi sesiapa yang boleh memberi maklumat hingga tertangkap suspek . Tawaran disiarkan melalui   halaman Facebook ‘Justice For Baby Sereniti’ telah dibuat oleh seorang teman keluarga untuk berbagi maklumat

Dia dipercayai melakukan pemerkosaan terhadap Sereniti Jazzlyn-Sky Blankenship-Sutley yang masih berusia 13 bulan pada 7 Oktober di Conneaut, Ohio, Amerika Syarikat. Anak perempuan tersebut adalah anak dari kekasihnya, Kelsie.

Menurut polis , awalnya bayi itu ditemukan tidak responsif dan menderita serangan jantung di kamarnya oleh ibunya yang berusia 22 tahun itu. Polis Ohio mengatakan bahwa bayi perempuan tersebut meninggal akibat trauma akibat benda tumpul di kepala dan tubuhnya.


Dilansir dari Independent, Ahad (29/10/2017), pada awalnya, Gurto diinterogasi oleh pihak  polis  dan memastikan bahwa dia tidak menghadapi tuduhan apa pun kerana tidak ada bukti yang kuat mengenai keterlibatannya dalam kematian Sereniti. Setelah diinterogasi terkait kematian   bayi itu, Gurto tiba-tiba lari selama berminggu-minggu bersembunyi di hutan.

Dia akhirnya ditangkap oleh seorang anggota polis  sejauh 120 batu dari tempat Sereniti meninggal di Franklin Lakes. Petugas tersebut mengenalinya dari gambar yang diedarkan di media sosial dan oleh pasukan polis ,

Setelah ditangkap, Gurto diminta  untuk memberi tahu identitinya. Gurto lalu mengakui identitinya yang terpampang di media sosial. Semasa ditahan suspek tidak melawan. Polis  juga menggeledah ranselnya dan menemui beberapa peta, termasuk salah satu dari New Jersey dan salah satu Pennsylvania, serta sebuah khemah dan pisau. Kini pihak  polis  sedang memeriksanya lebih lanjut dan memeriksa motif dari pelaku.


✍ Sumber Pautan : ☕ indah.com

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2zhjeLx

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.