Hi! Welcome Back and Stay Tune! Ibu Pejabat Apple Diserbu - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Ibu Pejabat Apple Diserbu



PIHAK berkuasa Korea Selatan menyerbu pejabat Apple di Seoul ketika persiapan pelancaran model iPhone X sedang dilakukan.

Metro.co.uk difahamkan penyiasat telah berkunjung kepada ibu pejabat syarikat itu awal minggu ini untuk bertanya mengenai amalan perniagaan mereka menjelang majlis perlancaran model terbaharu keluarannya pada Sabtu.

Serbuan itu turut menimbulkan persoalan sama ada pihak berkuasa Korea Selatan cuba menghalang kejayaan model baharu itu yang habis dijual di seluruh dunia.

Produk Apple amat popular di Korea Selatan yang merupakan negara pengeluar gergasi elektronik Samsung dan LG.

iPhone X sudah habis dijual apabila ia dijual secara pra pesanan dan dijangka mendapat sambutan hangat apabila ia dijual pada Jumaat.

Pada tahun lalu, Korea Selatan membuka siasatan dalam usaha untuk mengetahui sama ada Apple mendapat kontrak secara tidak adil dengan rangkaian telekomunikasi tempatan.

Difahamkan serbuan terbaharu itu adalah sebahagian daripada siasatan yang sedang dijalankan. - mStar



✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2A3hLsf

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.