Hi! Welcome Back and Stay Tune! Remaja Lelaki Maut Kemalangan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Remaja Lelaki Maut Kemalangan

Kluang, Johor – Pada awal pagi, kemalangan melibatkan seorang remaja lelaki maut apabila motorsikal yang ditungganginya merempuh sebuah lori dari arah bertentangan di kilometer (KM) 20.7 Jalan Simpang Renggam.
Mangsa, Muhammad Amirul Hambali, 19, yang menunggang motorsikal jenis LC135 sedang dalam perjalanan pulang dari tempat kerja di Simpang Renggam dalam kejadian kira-kira jam 6.30 pagi itu.
Menurut hasil siasatan awal, Ketua Polis Daerah Kluang, Asisten Komisioner Mohamad Laham berkata bahawa kemalangan dipercayai berlaku kerana motorsikal yang ditunggangi oleh mangsa telah memasuki ke laluan bertentangan dari arah Simpang Renggam menghala Renggam sehingga melanggar bahagian hadapan sebuah lori.
 “Mangsa dikatakan meninggal dunia di tempat kejadian akibat kecederaan parah yang dialaminya akibat daripada perlanggaran tersebut.
“Mayat mangsa telah dihantar ke Hospital Enche Besar Hajjah Kalsom Kluang untuk dibedah siasat manakala pemandu lori, Mohammad Zamin Hasem yang berusia 39 tahun tidak mengalami sebarang kecederaan,” jelasnya kepada Sinar Harian.
Jelas Mohamad lagi, dari hasil siasatan di lokasi kejadian mendapati bahawa jalan selekoh dua hala, permukaan jalan rata dan kering serta keadaan cahaya kawasan adalah gelap.

Namun kes ini akan disiasat mengikut Seksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan (APJ) 1987. Sumber: Sinar harian. Editor: Atila Atasha
loading...


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2iMS5WV

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.