Hi! Welcome Back and Stay Tune! Remaja Wanita Diugut Sebar Gambar Melampau Oleh Teman Media Sosial. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Remaja Wanita Diugut Sebar Gambar Melampau Oleh Teman Media Sosial.


NILAI – Nasib malang menimpa seorang gadis yang bertindak berani berjumpa dengan teman lelaki alam maya nya yang baru di kenali di Facebook, keberanian mangsa memakan diri apabila dia di jadikan mangsa ugutan sebaran gambar intimnya.
Mangsa berusia 20 tahun, berasal dari utara bertekad untuk jumpa kekasih hatinya yang di rancangkan bertemu di Nilai. kekasih alam maya nya berusia 30 tahun, katanya.
Zaldino berkata, mangsa yang pertama kali datang ke Nilai untuk bertemu lelaki itu, difahamkan menginap di sebuah hotel bersama-sama lelaki berkenaan sebelum pulang ke kampung masing-masing.
"Beberapa hari selepas gadis itu pulang ke kampung, dia menerima panggilan telefon daripada lelaki berkenaan yang memintanya wang tunai sebanyak RM5,000.
"Lelaki itu mengugut jika gadis itu tidak memberi wang yang diminta, dia akan menyebarkan gambar intim gadis tersebut di internet dan media lain. Sumber: Sinar Harian
Kerana hati sudah sayang, akal fikiran mula melayang, rindu kasih akal terbanyang, bertimpa timpa malang mendatang
loading...


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2B7J4i6

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.