Hi! Welcome Back and Stay Tune! Selamat tinggal 2017: Zulfahmi - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Selamat tinggal 2017: Zulfahmi


KUALA LUMPUR: Musim Kejuaraan Superbike Dunia (WSBK) 2017 sudah memasuki pusingan kemuncak di Qatar bermula esok dan bagi pelumba negara, Zulfahmi Khairuddin, dia ingin menamatkan perlumbaan dengan meraih keputusan positif.

Musim 2017 jelas tidak memihak buat bekas pelumba Moto3 itu apabila setakat 12 perlumbaan hanya mampu meraih enam mata dan kini menghuni tangga ke-34 keseluruhan.

Pencapaiannya itu jelas berbeza berbanding musim pertamanya tahun lalu di mana dia mampu menamatkan kempen 2016 di tangga ke-11 dengan 56 mata dengan pencapaian terbaik kedua di Pusingan Keenam di Litar Antarabangsa Sepang (SIC).

Di Qatar tahun lalu, Zulfahmi yang bersama pasukan Orelac Racing VerdNatura meraih penamat ketujuh dan pelumba berusia 26 tahun itu seakan mengharapkan tuah memihak kepada dirinya di Sirkit Antarabangsa Losail nanti selepas menamatkan saingan di tangga ke-19 di Litar Jerez, Sepanyol, 22 Oktober lalu.

"Saya tahu yang ini bukanlah musim yang mudah buat saya," kata Zulfahmi mengenai perlumbaan di Jerez. "Apapun, kami masih mempunyai satu lagi perlumbaan dan saya mahu menamatkan saingan dengan keputusan positif."

Baru-baru ini, Zulfahmi yang beraksi dalam kelas Supersport itu akan 'berpisah' dengan penajanya SIC musim depan selepas melihat penurunan prestasi dari pelumba kelahiran Banting, Selangor itu.

Ini sekali gus menimbulkan persoalan mengenai masa depan Zulfahmi untuk musim 2018. - BHOnline


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2znxW3R

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.