Hi! Welcome Back and Stay Tune! Selepas Dikritik Netizen, Aishah Dapat Tajaan Pakaian Calvin Thoo - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Selepas Dikritik Netizen, Aishah Dapat Tajaan Pakaian Calvin Thoo


KUALA LUMPUR: Tampil dengan persalinan serba merah pada malam berlangsungnya minggu kedua Gegar Vaganza musim keempat (GV4) pada Ahad lalu, penampilan Aishah Ariffin, 52, itu mendapat kritikan hebat netizen yang tidak senang menyaksikan pakaian tersebut.

Pemilihan warna tudung dan jenis fabrik pakaian tersebut disifatkan tidak sesuai dengan imej penyanyi itu yang dianggap legenda lantas menjadi topik sohor kini di laman-laman sosial termasuklah dalam kalangan pereka fesyen sendiri.

Tidak cukup dengan itu, timbul pula cerita sedih mengatakan Aishah tidak mendapat tajaan baju untuk pembabitannya dalam GV4 dek kerana saiz tubuhnya yang besar.

Lantaran tularnya berita berkenaan semalam, pereka fesyen terkenal, Calvin Thoo menyuarakan kesediaannya untuk menaja pakaian buat pelantun lagu Janji Manismu itu seandainya Aishah mara ke peringkat akhir GV4.

“Sebetulnya, saya tidak mahu menaja pakaiannya, tetapi saya mahu menghadiahkan sepasang persalinan yang gah, sesuai dengan statusnya sebagai penyanyi legenda negara. Itu tawaran yang ingin saya berikan kepadanya.

“Bahkan, dari dulu lagi saya amat meminatinya. Saya harap impian ini dapat ditunaikan,” katanya kepada Utusan Online ketika dihubungi sebentar tadi.

Sementara itu, Aishah di laman sosialnya menyatakan dia dihujani panggilan telefon daripada pereka-pereka fesyen tanah air yang berbesar hati menawarkan tajaan kepadanya.

“Tak sangka tular pula cerita baju saya untuk GV4 ini. Sebenarnya saya tidak pernah bercerita kepada sesiapa mengenai ketiadaan penaja baju untuk program ini.

“Ya, memang betul ramai yang menghubungi saya untuk menawarkan tajaan pakaian termasuk solekan. Namun, saya lebih selesa dengan keadaan sekarang.

“Cukuplah sekadar suami yang mengiringi saya sepanjang GV4. Saya juga tidak suka diiringi ramai orang,” jawab Aishah atau nama sebenarnya Wan Aishah Wan Ariffin di status laman Facebook miliknya.

Tambah Aishah, sejak bergelar penyanyi, dia lebih gemar menggunakan khidmat jurusolek dan pakaian yang disediakan penganjur atau stesen televisyen, tiada masalah baginya.

Aishah juga berkata, buat masa ini dia hanya memerlukan tajaan aksesori untuk persembahan pada minggu ketiga GV4 yang akan diadakan Ahad ini.- UTUSAN ONLINE




✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2hO1yN8

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.