Hi! Welcome Back and Stay Tune! Aplikasi Suntingan Video Samsung Movie Maker Akan Ditamatkan Selepas Kemaskini Android P - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Aplikasi Suntingan Video Samsung Movie Maker Akan Ditamatkan Selepas Kemaskini Android P

Kebiasaannya selepas pengguna mengambil video melalui telefon pintar mereka pasti akan melakukan sedikit suntingan. Di dalam peranti-peranti Samsung terdapat satu aplikasi suntingan video yang terbina. Ia tersembunyi di dalam aplikasi Gallery. Ia hanya akan muncul jika pengguna memilih video, jika tidak aplikasi ini tidak akan dipaparkan.

Namun begitu, aplikasi suntingan video Samsung ini akan tamat selepas kemaskini Android P. Kemaskini terkini Samsung Movie Maker versi 2.3.03.10 memaparkan satu pop-up menyatakan, Movie Maker tidak lagi hadir pada kemaskini Android P dan pengguna harus menyimpan semua projek ke format video sebelum membuat kemaskini.

Pengguna-pengguna Samsung tidak perlu risau, kerana Android P masih lagi dalam versi pembangunan yang terawal. Peranti terkini Samsung seperti Galaxy Note 8 pula, baru sahaja menerima kemaskini Android Oreo.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2ICsSKm

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.