Hi! Welcome Back and Stay Tune! Hak saya untuk tidak mendengar ancaman Jamal yang mengarut – Kimberly Motley - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Hak saya untuk tidak mendengar ancaman Jamal yang mengarut – Kimberly Motley

Peguam Datuk Seri Anwar, Kimberly Motley tidak gentar dengan ugutan Ketua Umno Bahagian Sungai Besar, Datuk Jamal Yunos yang mahu menghalaunya pulang ke negara asal. Menurutnya seperti dipetik Free Malaysia Today, sepanjang kariernya sebagai peguam hak asasi manusia, ini bukanlah kali pertama beliau menerima ugutan dan kecaman seperti yang dilakukan Jamal. “Anwar adalah seorang tahanan politik dan seharusnya dibebaskan. Saya menghormati hak bersuara dan Jamal mempunyai hak untuk tidak bersetuju dengan saya. “Saya juga mempunyai hak kebebasan bersuara dan menjadi hak saya untuk tidak mendengar ancaman Jamal dan sesiapa lagi yang mengarut,” katanya kepada Free Malaysia Today melalui email. Pada [...]
Continue reading...

The post Hak saya untuk tidak mendengar ancaman Jamal yang mengarut – Kimberly Motley appeared first on Ekeleh Media.



Sumber : Ekeleh Media http://ift.tt/2cn8miz

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.