Hi! Welcome Back and Stay Tune! Akibat Tayang Peha Putih Gebu Nur Sajat Dikecam Netizen Tunjuk Aurat Kepada Lelaki - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Akibat Tayang Peha Putih Gebu Nur Sajat Dikecam Netizen Tunjuk Aurat Kepada Lelaki

Akibat Tayang Peha Putih Gebu Nur Sajat Dikecam Netizen Tunjuk Aurat Kepada Lelaki

nur%2Bsajat.jpg

Sehingga kini Nur Sajat tetap terus mendapat liputan media dan pengikutnya biarpun bermacam kontroversi serta kecaman yang diterima oleh jutawan kosmetik ini, namun semua itu tidak menganggu kehidupannya.

Terbaru, beberapa hari lalu, Sajat telah memuat naik beberapa gambar yang memaparkan dua orang anak angkatnya di laman Instagram dan difahamkan pada ketika itu beliau sedang bercuti. Apa yang mengejutkan netizen adalah Nur Sajat dikatakan dengan sengaja tanpa rasa segan silu menayangkan peha kanannya kepada orang ramai melalui laman sosial berkenaan.

Segelintir netizen turut berpendapat bahawa tindakan Sajat adalah tidak sepatutnya dilakukan iaitu mempamerkan auratnya kepada umum, malah masih lagi ada yang mempertikaikan isu status jantina jutawan kosmetik ini yang diibaratkan seperti tidak bernoktah.

A post shared by Nur Sajat (@nursajat02) on Jul 9, 2017 at 7:35am PDT

Walau bagaimanapun, ada juga yang berpendapat tindakan Sajat itu adalah hak peribadinya memandangkan beliau sememangnya cantik.

Sumber: Koleksi Viral

Sumber: sehinggit



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tG1oMP

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.