Hi! Welcome Back and Stay Tune! Anak Menangis Tidak Terurus , Ibu Sedang Khayal Dengan Dadah Tidur Di Kaki Lima - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Anak Menangis Tidak Terurus , Ibu Sedang Khayal Dengan Dadah Tidur Di Kaki Lima



Tular gambar dua orang kanak-kanak yang sedang menangis disamping ibu mereka di kaki lima hari ini . Ibu kepada dua orang kanak-kanak itu dipercayai berada di bawah pengaruh dadah .

Melalui gambar tersebut , anak perempuan wanita itu menangis meminta bantuan serta mencuba untuk membangunkan ibunya yang sedang tidur manakal adiknya seperti tidak tahu apa yang harus dilakukan .

Mengikut komen netizen yang pernah berjumpa dengan keluarga ini , mereka bukanlah dari negara ini tetapi warganegara Thailand .




Kejadian itu dilaporkan semalam dan melalui komen-komen netizen , tiga beranak itu sering dilihat berada di sekitar kawasan Chowkit dan Jalan Putra .

Menurut aktivis Syed Azmi , beliau telah memaklumkan kepada Jabatan Kebajikan Masyarakat untuk membantu namun ketika kelibat tiga beranak itu tidak kelihatan apabila mereka hadir ke lokasi yang disampaikan .

Salah seorang netizen mengaku pernah melihat mereka ketika berada di Chowkit . Ibu berkenaan pernah cuba untuk menjual telefon bimbit untuk mendapat duit . Tidak cukup itu , anak-anak dibiarkan tidak berbaju dan kencing merata-rata di perhentian bas .

Kemudian ditambah lagi " ada yang pernah nak bantu mereka , tapi apabila disuruh datang ke Centre NGO , keesokkan harinya mereka lesap entah ke mana " mungkin takut dan risau dipisahkan

Rata-rata yang memberikan komen mengharap agar bantuan diberikan kepada tiga beranak berkenaan ' kesian , budak menangis kelaparan'

Syed Azmi juga meminta sekiranya terdapat sesiapa yang menjumpai tiga beranak itu segeralah memaklumkan kepada beliau agar dapat dibantu dan diuruskan dengan baik .

Kepada pihak bertanggungjawab , selamatkan dan bantulah mereka .


www.kakishare.my



Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2hg8FAg

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.