Hi! Welcome Back and Stay Tune! Hahaha...Inilah Rupa Lelaki Yang Menjadi Rebutan 10 Pembuli Perempuan Dalam Kes Buli Di Kunak!!! Apa Punya ‘TASTE' Lah Dorang Ni... - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Hahaha...Inilah Rupa Lelaki Yang Menjadi Rebutan 10 Pembuli Perempuan Dalam Kes Buli Di Kunak!!! Apa Punya ‘TASTE' Lah Dorang Ni...

Viral di media sosial video seorang remaja perempuan dipukul beramai-ramai oleh sepuluh yang lain.


Kejadian tersebut dilaporkan berlaku di Kunak, Sabah. Kesemua mereka termasuk mangsa dilaporkan masih bersekolah.

Menerusi video yang tersebar, kemungkinan bukan semua yang terlibat dalam memukul remaja malang itu kerana ada juga yang dilihat hanya 'bersubahat' menjadi batu api dengan merakam video pergaduhan yang menimbulkan kemarahan warganet.

Tindakan pantas pihak berkuasa berjaya memberkas kesemua suspek dan kini kesemua suspek dalam proses soal siasat.


Pasti anda tertanya-tanya, bagaimana agaknya wajah lelaki yang menjadi rebutan gadis-gadis comel ini kan. Mesti kacak gil4 sebab mampu membuat ramai gadis bergaduh untuk mendapatkannya.


Terbaharu, tersebar pula gambar lelaki yang menjadi rebutan gadis-gadis remaja terbabit. Gambar diatas adalah rupa lelaki yang menjadi rebutan mereka.

Jom tonton video aksi buruk mereka dibawah ni:



Loading...


✍ Sumber Pautan : ☕ Sensasi Media

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tWt6bi

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.