Hi! Welcome Back and Stay Tune! Trend Tindik Pipi Untuk Hasilkan Lesung Pipit Palsu Jadi Kegilaan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Trend Tindik Pipi Untuk Hasilkan Lesung Pipit Palsu Jadi Kegilaan

Trend Tindik Pipi Untuk Hasilkan Lesung Pipit Palsu Jadi Kegilaan

Gambar: Facebook Cindy Liang

Bukan setakat pendakap gigi palsu, kanta pelekap palsu kini orang boleh cipta lesung pipit palsu! Pelbagai cara nak jadi cantik sekarang, kadang-kadang remaja dilihat semakin ekstrem untuk tampil cantik sehingga boleh memudaratkan kesihatan. 

Trend terkini yang melanda para millenial adalah menikdik dua-dua belah pipi bagi memberi ilusi lesung pipit palsu. Semakin menular di negara jiran Thailand, tidak mustahil trend lesung pipit palsu ini bakal masuk ke Malaysia. Selain memberikan ilusi seolah-olah mempunyai lesung pipi, perhiasan yang digunakan seperti berlian dan barangan perak dikatakan boleh mencantikkan lagi wajah. 

Menjadi kegilaan remaja Thailand

Cara menebuk pipi sama seperti menindik telinga. Proses pertama, anda perlu kumur dengan pencuci mulut dahulu untuk menyingkirkan sebarang bakteria yang ada di dalam mulut. Kemudian pipi akan dikebaskan terlebih dahulu untuk mengurangkan kesakitan dan penindik terus menindik pipi anda. Proses ini perlulah dilakukan oleh orang berpengalaman dan bersih. 

Cantik ke tidak?

Setelah pipi ditindik, dua hingga lapan bulan diperlukan untuk lubang tindik itu sembuh sepenuhnya. Dalam tempoh penyembuhan itu, pipi perlu dijaga terutamanya bahagian dalam mulut dan agar tidak berlaku sebarang jangkitan bakteria. Anda berani nak tonton video proses tindik pipi ini?



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tQD4Hj

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.