Hi! Welcome Back and Stay Tune! Gara-Gara Putus Cinta, Lelaki Ditemui Dalam Mesin Basuh (Video) - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Gara-Gara Putus Cinta, Lelaki Ditemui Dalam Mesin Basuh (Video)

Gara-Gara Putus Cinta, Lelaki Ditemui Dalam Mesin Basuh

Biasanya, lelaki akan memberikan 100% apa yang mereka ada apabila bercinta. Apabila bertemu dengan seseorang yang dirasakan paling sesuai untuk dijadikan 'teman sejiwa', lelaki biasanya akan cuba membuat apa sahaja untuk memenangi hati gadis pilihan hati.

Begitu juga apabila putus. Biarpun bernama lelaki, biasanya si pencinta itu akan mengeluarkan air mata sebab hati tak boleh terima hakikat cintanya ditolak oleh si gadis.

Bagaimanapun, tindakan seorang lelaki yang dikatakan cuba membunuh diri dalam mesin basuh selepas putus cinta dianggap keterlalun dan dalam masa yang sama kelakar oleh netizen lapor Siakap Keli.

Lelaki Ditemui Dalam Mesin Basuh Akibat Putus Cinta

Dalam kejadian yang berlaku di Filipina itu, lelaki terbabit ditemui oleh rakan-rakannya dalam keadaan mabuk dan sedang menangis di dalam mesin itu.

Menurut rakan-rakannya juga, dia cuba untuk membunuh diri menggunakan mesin itu selepas putus cinta.

Bagaimanapun, dia berjaya diselamatkan oleh rakan-rakannya yang cuma ketawa terbahak-bahak menyaksikan kejadian 'menyedihkan' itu.

Lelaki Bunuh Diri Dalam Mesin Basuh

Rakan kepada lelaki terbabit memuat naik video itu di Facebook yang mana menjadi viral di media sosial itu. Bagaimanapun, tidak dijelaskan betapa seriusnya 'patah hati' lelaki berkenaan.

Masa bercinta, normal la menangis sampai terkeluar-keluar hingus. Tapi bila dah kahwin, lain pula ceritanya kan?



Sumber Gara-Gara Putus Cinta, Lelaki Ditemui Dalam Mesin Basuh (Video)

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2vfFwuj

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.