Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kontroversi Melanda Moshed.com | Moshed Vlog Episode 008 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kontroversi Melanda Moshed.com | Moshed Vlog Episode 008

Kontroversi Melanda Moshed.com | Moshed Vlog Episode 008

Hi, saya Moshed Mohamad. Pengasas Moshed.com, sebuah website info Ekonomi Global dalam Bahasa Lokal. Satu-satunya website Ekonomi dalam Bahasa Melayu!

Saya cuba vlogging, untuk merekodkan journey saya as trader dan juga hidup saya seharian dalam menguruskan Moshed Dot Com. Ini adalah personal life saya, sebagai seorang Trader dan juga Entrepreneur.

Dari vlog ini, saya rasa lebih mudah untuk saya berkongsi secara santai ilmu trading itu sendiri dan beberapa aspek lain hidup seorang trader yang ramai terlepas pandang. Vlog ini juga akan merekodkan bagaimana saya membangunkan Moshed Dot Com, menjadi sebuah website Ekonomi Global dalam Bahasa Lokal yang menjadi rujukan ramai trader.

Dalam siri vlog nanti, disamping menonton personal life saya sebagai seorang trader dan entrepreneur, saya akan berkongsi trading plan saya, ulasan lebih lanjut tentang pasaran, teknikal, fundamental, psikologi trading dan banyak lagi. Jadi minta jangan terlepas.

Sila subscribe Channel MoshedDotCom agar anda tak terlepas episode baru.

Nantikan next episode ya! Sila bagi LIKE sikit tanda sokongan daripada anda. Thanks semua!

Moshed Mohamad,
Pengasas,
Moshed.com
Website Ekonomi Global dalam Bahasa Lokal

Like Page FB Official Moshed.com : http://ift.tt/2hgbn8M

Follow saya:
FB: http://ift.tt/2u9NUr7
IG : http://ift.tt/2tUg0vi

The post Kontroversi Melanda Moshed.com | Moshed Vlog Episode 008 appeared first on MOSHED.COM.



✍ Sumber Pautan : ☕ MOSHED.COM

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2f0CRP8

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.