Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Dia tetap anak saya, walau apa terjadi.. tetap darah daging saya sampai bila-bila” – Saleem - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Dia tetap anak saya, walau apa terjadi.. tetap darah daging saya sampai bila-bila” – Saleem

Penyanyi Saleem berkata, beliau tidak pernah membuat sebarang kenyataan yang menafikan bahawa pendatang baharu dalam dunia nyanyian, Syafiq Farhain, 23, adalah anak kandungnya sendiri.

Menolak tanggapan segelintir pihak yang menuduh dia sudah ‘membuang’ anaknya itu, Saleem, 56, menegaskan, semua itu merupakan salah faham yang perlu segera diperbetulkan dan meminta supaya masyarakat tidak terus menghukum dia dan isteri, Julia Bachok, 53.

“Anak tetap anak. Dia tetap anak saya, walaupun apa yang terjadi. Kalau ada yang membuat tuduhan saya sudah membuang anak, itu salah sama sekali. Mereka tetap darah daging saya sampai bila-bila,” tegas Saleem.

Menurut vokalis kumpulan Iklim ini, dia tetap memberi sokongan kepada Syafiq setelah anak muda itu memberitahu mahu mengikuti jejak langkahnya sebagai penyanyi pada awal tahun lalu.

“Apabila dia hendak jadi penyanyi, saya beri galakan dan nasihat, malah saya yang mencadangkan kepada dia supaya bernaung di bawah syarikat MVM Sdn. Bhd. yang merupakan syarikat induk kepada syarikat rakaman naungan saya sendiri, Rusa Music.

“Jadi, kalau saya ‘buang’ dia, tidak mungkin saya menolong dia sampai mampu bergelar artis rakaman hari ini,” katanya kepada Mingguan Malaysia.

Terdahulu melalui video yang tular awal minggu ini, Saleem dan isteri telah ‘menyerang’ syarikat rakaman MVM Sdn. Bhd. yang juga merupakan syarikat yang menaungi anaknya itu.

egitu, sebagai bapa tentu sahaja dia mahu Syafiq belajar banyak perkara untuk bergelar artis popular.

Saleem juga mahu Syafiq melalui pahit getir untuk berjaya seperti mana yang sudah dilalui olehnya sejak tiga dekad yang lalu.

“Saya mahu dia berusaha sendiri tanpa menumpang populariti sesiapa. Saya percaya kepe­ritan dilalui itu akan membuatkan dia lebih kuat dan menjadi penyanyi hebat pada masa depan,” katanya.

Sumber: Utusan Online



Sumber “Dia tetap anak saya, walau apa terjadi.. tetap darah daging saya sampai bila-bila” – Saleem

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2uUIGou

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.