Hi! Welcome Back and Stay Tune! (Ura-Ura) Xiaomi Mungkin Melancarkan Peranti Android One – Tanpa Antaramuka MIUI - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(Ura-Ura) Xiaomi Mungkin Melancarkan Peranti Android One – Tanpa Antaramuka MIUI

Xiaomi merupakan salah satu jenama peranti yang sedia terkenal dengan penawaran peranti pada harga rendah. Terkini, desas-desus baru hadir mengatakan Xiaomi mungkin melancarkan telefon pintar dibawah program Android One yang dikelolakan oleh Google.

Dibawah Android One, Google menyediakan rangka pembangunan, selain mana peranti dibawah program ini akan menggunakan versi Android asli tanpa sebarang penambahan daripada para pengeluar peranti.

Sekiranya ini benar, maka kita mungkin melihat penawaran Xiaomi ini menjadi peranti pertama yang hadir tanpa antaramuka MIUI dan menggunakan antaramuka natif Android.

Info baru mengenai Xiaomi dan Android One ini hadir daripada penyenaraian di Indonesia untuk peranti Xiaomi Mi 5X yang dilabelkan sebagai peranti Android One.

Buat masa ini, tiada komen rasmi berkaitan dengan perkara ini daripada pihak Xiaomi lagi. Mungkin kita akan mendengar lanjut mengenainya tidak lama lagi.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2vUuRnl

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.