Hi! Welcome Back and Stay Tune! Agama bukan alat politik, kata perwakilan Amanah - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Agama bukan alat politik, kata perwakilan Amanah

Perwakilan Amanah dari Terengganu mengingatkan semua pihak agar jangan jadikan agama sebagai alat untuk menakutkan masyarakat bagi menarik lebih ramai pengundi untuk sertai politik seperti dilakukan PAS.

undi_melayuALOR SETAR: Perwakilan Amanah dari Terengganu mengingatkan semua pihak agar jangan jadikan agama sebagai alat untuk menakutkan masyarakat bagi menarik lebih ramai pengundi untuk sertai politik seperti dilakukan PAS.

Roslan Ismail berkata tindakan sedemikian telah membentuk pandangan dan persepsi dalam kalangan masyarakat marhaen dengan beranggapan bahawa perlu menyertai parti itu sekiranya hendak ke jalan benar.

“Perkara ini telah menjadi barah yang sedang melanda negara ini dan menyebabkan masyarakat terutamanya golongan anak muda terpengaruh untuk menyertai parti tersebut,” katanya ketika membahas pidato Presiden Amanah sempena Konvensyen Nasional 2017 parti itu di sini hari ini.

Sementara itu, perwakilan Amanah Kedah Ridzwan Abu Bakar berkata sesebuah parti itu sepatutnya bersifat sebagai pelindung dan menawarkan kesamarataan kepada rakyat.

“Calon yang diketengahkan perlu mempunyai sifat pelindung untuk melindungi generasi sekarang dan masa hadapan kerana ini penting bagi membolehkan derita rakyat didengari,” katanya.

Beliau berkata Amanah seharusnya bertindak sebagai faktor pemersatuan atau ‘gam’ untuk menyatupadukan rakyat demi kemakmuran negara.

Konvensyen kali kedua parti tersebut berlangsung mulai kelmarin dan berakhir hari ini.


Comments

The views expressed in the contents are those of our users and do not necessarily reflect the views of FMT.

Comments



Sumber Agama bukan alat politik, kata perwakilan Amanah

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2yZxcl0

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.