Hi! Welcome Back and Stay Tune! Hannah Delisha kini jadi buruan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Hannah Delisha kini jadi buruan

NAMA, Hannah Delisha, 21, tiba-tiba menjadi sebutan selepas muncul dalam drama Mencintaimu Mr Photographer.

Siapa sangka hanya dengan satu drama sahaja, pemilik nama sebenar Hannah Adlina Blackburne Birch ini meraih populariti mendadak.

Mengakui perlu sesuaikan diri dengan situasi itu, Hannah berharap perjalanan seninya selepas ini lebih lancar.

“Memang saya sedar dan dalam masa yang sama rasa takut dengan populariti mendadak begini, tapi saya cuba bersikap positif dan anggap perkara ini peluang terbaik melebarkan bakat seni,” katanya yang tidak mahu mensia-siakan kepercayaan yang diberikan.

Hannah sebelum ini akfit di negara kelahirannya, Singapura tidak menafikan berdepan perkara negatif atau di luar jangkaan selepas meniti populariti namun dia cuba ketepikan semua itu dan hanya fokus kepada kerjayanya.

Mungkin ramai yang tidak tahu, sebelum namanya meledak sebagai pelakon, Hannah terlebih dahulu aktif menyanyi dan pernah tampil dengan single Retak, Anugerah dan Tidak Perlu Kata Apa-Apa.

Ceritanya Hannah, ketika itu usianya hanya 18 tahun dan pernah aktif di Malaysia tetapi sambutan diterima hanya biasa-biasa.

“Selepas itu, saya cuba bidang lakonan Siapa sangka tuah saya ada dalam bidang ini,” jelasnya yang pernahmenganggotai duo Desliha.

Seiring populariti, Hannah tidak sekadar dihujani tawaran berlakon, tetapi menjadi buruan pelbagai pihak yang ingin melantiknya sebagai duta produk.

Terkini bintang muda berdarah kacukan Melayu-Inggeris ini dilantik sebagai duta telefon Huawei Nova 2i yang baru sahaja dilancarkan baru-baru ini.

“Saya berbesar hati dipilih sebagai duta produk mereka. Secara kebetulan saya memang suka gajet berteknologi tinggi seperti Huawei Nova 2i ini untuk memudahkan urusan seharian,” ujar Hannah yang bakal terlibat dengan sesi ramah mesra bersama peminat.

Elak cinta lokasi

Hannah yang ditemui ketika pelancaran produk Huawei Nova 2i baru-baru ini mengakui bertuah mendapat perhatian dan sokongan peminat.

“Mungkin ada juga yang tanya siapa saya, tiba-tiba saja muncul dan dikenali hanya dengan satu drama saja tapi di sebalik itu saya cukup bertuah kerana diterima peminat,” ujarnya.

Hannah juga berharap sokongan itu kerana bakatnya dan bukan perkara lain seperti pelakon gandingannya.

Begitupun, Hannah tidak menafikan ramai peminat menyenangi gandingannya bersama Syafiq Kyle yang tampak serasi sehingga mahu mereka meneruskannya dalam projek akan datang.

Tidak cukup setakat itu, ada juga yang cuba menjodohkannya dengan pelakon lelaki yang sedang meningkat naik itu dan berharap mereka bercinta di dunia realiti.

“Selepas Mencintaimu Mr Photographer, kami digandingkan dalam filem terbaru arahan Osman Ali, Langsuir, yang juga filem pertama saya. Penggambarannya selama 25 hari di  Pulau Langkawi baru saja selesai. 

“Kami serasi tetapi lebih kepada urusan kerja semata-mata.

“Mungkin bunyinya agak klise, tetapi itulah hakikatnya. Kami tak pernah berhubung selepas drama tersebut berakhir hingga dipertemukan dalam filem Langsuir ini,” tegasnya yang mengelak terjebak cinta lokasi.

Sesuai perancangannya yang ingin memberi komitmen 100 peratus kepada kerjaya seninya di Malaysia, Hannah kini menetap di Kuala Lumpur bersama ibunya yang sentiasa menemani.

“Alhamdulillah, ibu sentiasa menemani dan memudahkan saya merencana kerjaya seni sebaiknya di sini,” katanya yang baru dinobatkan Artis Paling Popular Singapura di Anugerah Planet Muzik 2017.

The post Hannah Delisha kini jadi buruan appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2zmLwAa

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.