Hi! Welcome Back and Stay Tune! Nurul Farhana Dijangka Pulang Ke Malaysia Esok - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Nurul Farhana Dijangka Pulang Ke Malaysia Esok



JAKARTA – Nurul Farhana Ahmad, warga Malaysia yang menghilangkan diri selama lebih setahun dan telah dikesan berada di Medan dijangka pulang ke pangkuan keluarganya di Sekinchan, Selangor esok.

Operasi membawa pulang Nurul Farhana, 25, dan seorang anaknya berusia setahun lebih telah diusahakan oleh Anggota Parlimen Sungai Besar, Budiman Mohd Zohdi dengan kerjasama pihak Konsulat Malaysia di Medan dan pihak berkuasa negara ini.

Budiman berkata, setelah berjaya menghubungi Nurul Farhana beberapa hari lepas, pihaknya kini berusaha membawa pulang beliau ke pangkuan keluarga dan buat sementara ini, Nurul Farhana dan anaknya berada di sebuah tempat yang selamat.

“Buat masa ini kita tidak dapat membuat pendedahan sepenuhnya (mengenai lokasi beliau berada) kerana tidak mahu beliau diganggu oleh mana-mana pihak,” katanya ketika dihubungi Bernama di sini.

Beliau berkata, keadaan Nurul Farhana dan anaknya dilaporkan selamat dan wanita itu juga tidak sabar untuk pulang bertemu keluarganya.

Sementara itu, Konsul Jeneral Malaysia di Medan Armizal Fadzli Rajali berkata Konsulat Malaysia berterima kasih kepada semua pihak yang terlibat dalam membantu untuk membawa pulang Nurul Farhana.

“Inisiatif membawa pulang Nurul Farhana ini diusahakan oleh YB Budiman dan kita telah mendapat kerjasama yang baik dengan pihak berkuasa Indonesia di Medan untuk membantu pelbagai urusan,” katanya.

Katanya, proses membawa pulang Nurul Farhana kini di peringkat dokumentasi dan semuanya dijangka selesai esok pagi.
Nurul Farhana dipercayai telah menghilangkan diri bersama seorang lelaki dikenali sebagai Andika pada tahun lepas dan telah berkahwin serta mempunyai seorang anak lelaki.

Berita mengenai kehilangan Nurul Farhana disiarkan oleh media-media Malaysia baru-baru ini apabila ibu kandungnya Normah Yusof, 51, meminta bantuan kerajaan apabila anak perempuan tunggalnya itu telah menghubungi beliau dan meluahkan hasrat mahu pulang.

Nurul Farhana menghubungi ibu kandungnya itu pada minggu lepas dan berita itu kemudiannya mendapat perhatian Budiman yang terus mengambil tindakan untuk mencari dan membawa pulang wanita berkenaan. – BERNAMA


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2x8Jovr

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.