Hi! Welcome Back and Stay Tune! Jika Ada Dua Lubang Ini Di Bahagian Punggung, Bermakna Anda Istimewa! Inilah Ertinya... - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Jika Ada Dua Lubang Ini Di Bahagian Punggung, Bermakna Anda Istimewa! Inilah Ertinya...

Orang yang mempunyai lesung pipi kadang-kadang lebih menarik dan manis. Tapi pernahkah kamu mendengar tentang lesung punggung? Pasti kamu belum pernah mendengarnya bukan.


Perbezaan antara lesung punggung dan lesung pipi iaitu terletak pada kedudukannya. Lesung pipi terletak di wajah, sedangkan lesung punggung berada di bawah belakang punggung kamu. Tapi tahu tidak, orang yang mempunyai lesung punggung itu sangat istimewa?

Lesung punggung sering disebut juga lubang Venus. Orang yang mempunyai lubang Venus merasa relatif mudah ketika mencapai org@sme. Kenapa?

Ini kerana lubang Venus melancarkan peredaran darah kerana lokasinya terletak di sekitar daerah pinggul, sehingga membuat kli#maks jadi lebih mudah. Lubang Venus itu sendiri terletak di antara dua tulang yang menghubungkan pelvis.


Pada zaman Rom kuno, orang yang mempunyai lubang Venus dianggap sebagai orang yang indah dan hebat.


Jadi, orang yang mempunyai lubang Venus adalah orang yang gagah di atas katil. Malangnya, lubang Venus ini adalah bawaan lahir dan tidak boleh diperolehi dengan apa cara pun.

Ayuh! Kongsi artikel ini ke Facebook atau Twitter, biarkan kawan-kawan anda tahu...



✍ Sumber Pautan : ☕ Sensasi Media

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2y36GST

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.