Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kris Wu Berkolaborasi Dengan Vin Diesel - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kris Wu Berkolaborasi Dengan Vin Diesel

BEKAS anggota kumpulan Exo, Kris Wu yang kini bergerak solo sekali lagi menjadi perbualan hangat apabila dia dikatakan bakal berkolaborasi dengan pelakon Hollywood, Vin Diesel.

Menurut Koreaboo, Kris dan Diesel sebelum ini pernah tampil bersama dalam filem xXX: The Return of Xander Cage. Kali ini, mereka bakal tampil dengan sebuah lagu yang belum diketahui judulnya.

Perkara itu didedahkan baru-baru ini apabila Diesel memuat naik sekeping gambarnya bersama Kris di dalam studio rakaman.

Diesel juga sebelum ini pernah tampil dalam muzik video kris yang berjudul Juice. Peminat kedua-dua artis berkenaan pastinya tidak sabar untuk mendengar hasil koloborasi unik itu.



Sumber Kris Wu Berkolaborasi Dengan Vin Diesel

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2xj2sXT

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.