Hi! Welcome Back and Stay Tune! Microsoft Edge Beta Kini Boleh Diuji Oleh Semua Pengguna iPhone - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Microsoft Edge Beta Kini Boleh Diuji Oleh Semua Pengguna iPhone

Microsoft pada minggu lepas telah mengumumkan Microsoft Edge Mobile, iaitu pelayar web mereka untuk peranti mudah-alih, bagi platform Android dan iOS. Ketika pengenalan, ia hanya diumumkan untuk pengguna Windows Insiders sahaja. Namun, kini Microsoft membuat perubahan, dan telah mula menawarkan pelayar web Microsoft Edge Mobile Preview untuk semua pengguna iPhone.

Pengguna iPhone atau peranti iOS yang berminat, kini boleh mendaftar minat untuk mencuba Edge Mobile ini, dan anda akan menerima pautan lanjut untuk mengujinya dalam masa kurang 24 jam.

Microsoft Edge untuk peranti mudah-alih menawarkan ciri yang lebih kurang sama seperti untuk Windows 10, dimana ia turut menyertakan mod pembacaan, dan juga ciri Reading List.

Bagi anda yang menggunakan peranti iOS, boleh mencuba pelayar web Microsoft Edge ini hari ini. Sementara untuk pengguna Android, anda masih perlu mempunyai komputer Windows 10 dengan akses Windows Insider untuk mencuba Microsoft Edge ini buat masa ini.

Cuba : Microsoft Edge Mobile



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2y2zYmh

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.