Hi! Welcome Back and Stay Tune! (VIDEO) Gara-Gara Kencing Dalam Lift & Menyebabkan Litar Pintas, Lelaki Ini Terperangkap Dalam Lift.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(VIDEO) Gara-Gara Kencing Dalam Lift & Menyebabkan Litar Pintas, Lelaki Ini Terperangkap Dalam Lift..

CHINA- Seorang lelaki telah melakukan perbuatan menjijikkan dengan kencing dalam dalam sebuah lif namun tanpa disangkanya air kencingnya itu telah menyebabkan litar pintas hingga mengakibatkan dia terperangkap di dalam lif terbabit.
Ketika itu dia berada di tingkat 13. Perbuatan lelaki itu telah dirakamkan CCTV dan selepas berlaku litar pintas yang menyebabkan lif terhenti, dia kelihatan melompat dalam lif itu sambil menekan butang.

Dia melakukan perbuatan itu kerana menyangka tiada siapa yang memerhatikannya.Video itu akhirnya menjadi viral.
Lelaki pengotor itu cuba membuka pintu secara manual namun tidak berjaya dan dia kelihatan takut kerana terperangkap dalam lif itu. Kejadian ini berlaku di China.

Tidak diketahui berapa lama dia terperangkap namun lelaki itu dikatakan akan dipaksa membayar ganti rugi untuk membetulkan lif tersebut.
Yang pasti dia sudah tentu berasa malu tatkala diselamatkan oleh pasukan penyelamat.


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2zfdbDu

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.