Hi! Welcome Back and Stay Tune! ‘Buat Apa Tu Bro?’ – Lelaki Ini Kantoi Tengah Buat Aksi Tak Senonoh Belakang Wanita Dekat Pasar Malam - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

‘Buat Apa Tu Bro?’ – Lelaki Ini Kantoi Tengah Buat Aksi Tak Senonoh Belakang Wanita Dekat Pasar Malam

Pasar malam memang tak boleh dipisahkan dengan rakyat Malaysia. Siapa yang tak suka pasar malam kan? Sudah pasti apa yang best tentang pasar malam ialah makanan! Sebab itulah pasar malam selalunya dikunjungi oleh ramai orang untuk membeli makanan dan barangan dapur. 
Namun bagi seorang netizen ini, pengalaman di pasar malam menjadi satu pengalaman yang tidak dapat dilupakan. Gadis tersebut telah diganggu oleh seorang lelaki yang gila seks. Gadis tersebut berjaya merakam kegiatan lelaki tersebut yang sedang melakukan aksi yang tidak senonoh sambil di tengah-tengah khayalak ramai. 
‘Kejadian ini berlaku di Pasar Malam Sri Petaling. Lelaki ini akan beronani setiap kali dia melihat wanita berpakaian seluar pendek. Tengok aksi tangannya yang diseluk dalam seluar!’
Video berdurasi 16 saat itu merakam seorang lelaki yang sedang berdiri di belakang seorang wanita lain yang berpakaian t-shirt dan seluar pendek. Wanita itu sedang membeli sesuatu dari gerai tersebut. Pada mulanya ianya kelihatan biasa sehinggalah gadis itu mengarahkan kameranya ke bahagian seluar lelaki tersebut. 
Anda akan perasan bahawa lelaki tersebut meletakkan tangan di dalam seluarnya dan aksinya itu sangat mencurigakan. Reaksi netizen pula menyoal tindakan gadis tersebut yang hanya merakam dan tidak berbuat apa-apa terhadap lelaki tersebut. 
Namun, dia menjelaskan bahawa dia takut akan keselamatan dirinya kerana ketika itu dia hanya seorang diri dan cuma berani untuk mengekori lelaki tersebut untuk merakam kegiatan lelaki miang itu. 
Hati-hati je lah sekarang ni ramai lelaki otak tak betul. Sentiasa berwaspada. Lihat video lelaki tersebut di bawah.

Sumber



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rMAHnL

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.