Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pukul 2 Pagi Je. “Sesuatu” Selalu Terjadi. Tindakan Suami Tu Buat Aku Nekad Untuk….. | - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pukul 2 Pagi Je. “Sesuatu” Selalu Terjadi. Tindakan Suami Tu Buat Aku Nekad Untuk….. |

Salam admin…mohon hide profile yer… Nama sy AIn. Tahun nie 10 tahun dah kami mendirikan rumah tangga…Alhamdullillah sy bersyukur ada suami yg baik, rajin & penyanyang….cuma ada 1 perkara jer kadang2 sy tak tahan n hilang sabar ngan suami….


Sekadar Gambar Hiasan.

Dia memang loving…kalau tidur memanjang nak suruh sy tidur kat lengan dia…saya pun suka…tapi…kadang2 tengah tidur…terkejut saya…Selalu berlaku dalam pukul 2 pagi. Ditendang kaki…di tumbuk..di tolak…Memula kawen sy menangis kene tendang….sekarang saya balas balik jer…Alasan dia…dia mengigau ada org culik saya la…ada orang nak rampas saya la…ada org nak amik sy la..dia belawan dengan org jahat la konon2….memula rasa wahhhh…sayangnya lakiku dekat aku…sampai terbawa2 dlm mimpi…tp kalau dah kerap sgt..lama2 naik geram…baru2 nie…sedap2 dibuai mimpi…

Muka saya dpt habuan…peeleeepeekk dapat tengah muka…sy geram bangun2 dlm keadaan sakit la gak sy bagi balik kat muka dia….terbangun terus dia tanya apa hal…sy pun jawab..mcm biasa la..ada org nk culik sy..abang belasah org tue..sy pun melawan sama nak selamat kan diri n abang terkena muka abang plak..

Alhamdullillah bang sama2 dah bangun….kesan pukulan x la sakit sampai lebam tp cukup la tuk mengganggu tidur lena…..sepanjang kawen ada la 10-12 kali kene….tp kami jarang terbawa2 sampai pagi bergaduh tue…cukup sekadar merungut dlm gelap n sambung tidur…x tahu la sampai bila la suami sy asyik nk mengigau org nk culik saya tue..Ada cadangan yg bernas x mcm mana nk mengelak…mane tahu ada org yg alami masalah sama…TQ ADMIN


Sumber: KRT



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2u08Elz

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.