Hi! Welcome Back and Stay Tune! 'Eqiey' meninggal dua bulan selepas bapa - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

'Eqiey' meninggal dua bulan selepas bapa

KOTA BHARU: "Saya tak sangka adik saya turut pergi meninggalkan kami selepas dua bulan bapa meninggal dunia,"

"Malah rupa adik saya dengan bapa cukup seiras, namun mereka berdua sudah tiada," luah Nik Noorliliwati Nik Mat, 44, kakak sulung kepada Nik Mohd Baihaqy Nik Mat, 44, anggota Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) yang meninggal dunia di Bilik Tahanan Unit Sungai Wangi, Sitiawan, Perak, pada jam 3. 15 petang, semalam.

Katanya, mereka sekeluarga yang masih bersedih dengan kehilangan bapa, dikejutkan pula dengan berita kehilangan adiknya itu.

"Kali terakhir saya berjumpa dengannya ketika arwah pulang ke kampung sewaktu bapa meninggal. Ketika itu tiada perubahan yang ditunjukkan arwah.

"Biasanya setiap kali balik ke kampung, dia akan datang ke rumah saya di Kampung Kubang Keranji, di sini tetapi ketika pulang Aidiladha lalu dia tidak langsung datang ke rumah saya.

"Ketika itu, isterinya (Noor Bazlin Mohammad, 26) ada berbual dengan saya melalui telefon memberitahu suaminya nampak lain dan lebih rapat dengan tiga anak mereka berusia 10 bulan hingga 4 tahun," katanya ketika ditemui di rumahnya di Kampung Kubang Keranji, Pasir Tumboh, di sini.

Nik Noorliliwati berkata, adiknya itu sebelum ini pernah meluahkan rasa bimbang kerana dipanggil pegawai tinggi atas kesalahan lewat ke tempat kerja.

"Malah, dia ada memberitahu niatnya untuk berhenti kerja sebagai anggota TLDM kerana rasa tertekan dengan latihan yang berat akibat badannya yang semakin berisi dan tidak larat untuk mengikuti latihan.

"Saya menasihatinya yang lebih mesra dengan 'Eqiey' dalam kalangan keluarga supaya bersabar dan meneruskan kerjayanya itu," katanya.

Bagaimanapun, katanya, keluarga reda dengan pemergian adiknya yang juga anak kelapan daripada 10 adik beradik.

Arwah dijangka dikebumikan di Tanah Perkuburan Limbat, di sini selepas urusan selesai.



Sumber 'Eqiey' meninggal dua bulan selepas bapa

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2fG80Z9

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.